reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Tomas Vanco

Tomas Vanco

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne som vášnivý cestovateľ. Rád spoznávam nové miesta, nové kultúry, zvyky, chute a vôňe navštívených krajín. Svojim blogom vám chcem sprostredkovať pocity a zážitky z cestovania. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Nové zážitky mestského chlapca z rakúskeho gazdovstva (4/4)

Tomas Vanco

Nové zážitky mestského chlapca z rakúskeho gazdovstva (4/4)

Týmto miniseriálom by som Vám rád priblížil svoje dojmy a zážitky z tohtoročnej dovolenky v Dolnom Rakúsku, kde som strávil 10 dní ako dobrovoľník na tamojšom gazdovstve.

  • 26. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 175x
  • 1
Nové zážitky mestského chlapca z rakúskeho gazdovstva (3/4)

Tomas Vanco

Nové zážitky mestského chlapca z rakúskeho gazdovstva (3/4)

Týmto miniseriálom by som Vám rád priblížil svoje dojmy a zážitky z tohtoročnej dovolenky v Dolnom Rakúsku, kde som strávil 10 dní ako dobrovoľník na tamojšom gazdovstve.

  • 24. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 263x
  • 0
Nové zážitky mestského chlapca z rakúskeho gazdovstva (2/4)

Tomas Vanco

Nové zážitky mestského chlapca z rakúskeho gazdovstva (2/4)

Týmto miniseriálom by som Vám rád priblížil svoje dojmy a zážitky z tohtoročnej dovolenky v Dolnom Rakúsku, kde som strávil 10 dní ako dobrovoľník na tamojšom gazdovstve.

  • 22. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 383x
  • 0
Nové zážitky mestského chlapca z rakúskeho gazdovstva (1/4)

Tomas Vanco

Nové zážitky mestského chlapca z rakúskeho gazdovstva (1/4)

Týmto miniseriálom by som Vám rád priblížil svoje dojmy a zážitky z tohtoročnej dovolenky v Dolnom Rakúsku, kde som strávil 10 dní ako dobrovoľník na tamojšom gazdovstve.

  • 20. sep 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 810x
  • 1
Thajsko - Koh Lanta, Krabi a Phuket

Tomas Vanco

Thajsko - Koh Lanta, Krabi a Phuket

Tento rok som si opäť so skupinkou cestovateľských nadšencov užil dovolenku v zahraničí. Po minuloročnej Srí Lanke som znova zamieril do Ázie, tento krát na juh Thajska.

  • 22. nov 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 957x
  • 2
reklama
Pomáhajme si ... alebo Krátky príbeh o dobrých ľuďoch, ktorý sa dnes skutočne stal

Tomas Vanco

Pomáhajme si ... alebo Krátky príbeh o dobrých ľuďoch, ktorý sa dnes skutočne stal

Pred časom som si kúpil kolobežku. Slnko sa totiž ukazuje čoraz častejšie a chcem ušetriť na nákladoch na MHD, ale najviac zo všetkého popri sedavej práci urobiť čosi pre svoje zdravie.

  • 16. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Srí Lankou na tuk-tukoch

Tomas Vanco

Srí Lankou na tuk-tukoch

Práve som sa vrátil zo Srí Lanky, ktorej juhozápadnú štvrtinu som spoznával v skupine 16 cestovateľských nadšencov.

  • 25. okt 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 348x
  • 2
Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (6/6)

Tomas Vanco

Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (6/6)

Dúfam, že sa mi podarí týmto mini seriálom na vás preniesť aspoň kúsok tej pokojnej atmosféry, ktorú som zažil na rakúskej farme. Pre meštiakov, aby videli aj iný pohľad na život, a slovenských farmárov, aby mali s čím porovnať.

  • 5. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 729x
  • 4
Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (5/6)

Tomas Vanco

Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (5/6)

Dúfam, že sa mi podarí týmto mini seriálom na vás preniesť aspoň kúsok tej pokojnej atmosféry, ktorú som zažil na rakúskej farme. Pre meštiakov, aby videli aj iný pohľad na život, a slovenských farmárov, aby mali s čím porovnať.

  • 4. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (4/6)

Tomas Vanco

Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (4/6)

Dúfam, že sa mi podarí týmto mini seriálom na vás preniesť aspoň kúsok tej pokojnej atmosféry, ktorú som zažil na rakúskej farme. Pre meštiakov, aby videli aj iný pohľad na život, a slovenských farmárov, aby mali s čím porovnať.

  • 3. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (3/6)

Tomas Vanco

Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (3/6)

Dúfam, že sa mi podarí týmto mini seriálom na vás preniesť aspoň kúsok tej pokojnej atmosféry, ktorú som zažil na rakúskej farme. Pre meštiakov, aby videli aj iný pohľad na život, a slovenských farmárov, aby mali s čím porovnať.

  • 2. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 946x
  • 2
Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (2/6)

Tomas Vanco

Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (2/6)

Dúfam, že sa mi podarí týmto mini seriálom na vás preniesť aspoň kúsok tej pokojnej atmosféry, ktorú som zažil na rakúskej farme. Pre meštiakov, aby videli aj iný pohľad na život, a slovenských farmárov, aby mali s čím porovnať.

  • 1. aug 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 239x
  • 4
Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (1/6)

Tomas Vanco

Zážitky mestského chlapca z rakúskej farmy – mini seriál (1/6)

Dúfam, že sa mi podarí týmto mini seriálom na vás preniesť aspoň kúsok tej pokojnej atmosféry, ktorú som zažil na rakúskej farme. Pre meštiakov, aby videli aj iný pohľad na život, a slovenských farmárov, aby mali s čím porovnať.

  • 31. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 746x
  • 8
Barcelona za 4 dni

Tomas Vanco

Barcelona za 4 dni

Vraj nám pripravia lasagne ako od mamičky :) Takúto delikatesu sľuboval Pau, náš jediný španielsky steward Ryanair-u, inak v čisto žensko-slovenskej posádke letušiek.

  • 27. júl 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu